Tema: Re: karstas vanduo is boilerio
Autorius: Nikonis
Data: 2009-10-22 13:39:08
o negali cia buti problema ne boileryje, o vandens slegyje namo ivade?
sakykim prausiuosi, slegis nukrenta, salto vandens maziau duoda, o karstas
eina is boilerio ir del to nudegina.
kaip sakai suveikia hidroforas, slegis pakyla, daugiau salto vandens
paduoda....
na bet manau hodroforas tam ir yra, kad vienoda slegi palaikytu....