Tema: Re: karstas vanduo is boilerio
Autorius: bertas
Data: 2009-10-22 13:32:10
sveiki
Pas mane po boilerio išvalymo priešinga problema - kas kiek laiko gaunu
dozę šalto vandens, tikriau ledinio. Na grūdinimuisi gal ir normalu būtų
, bet kai pasukus link šilto vandens iš paskos pareina verdančio dozė -
darosi neramu dėl vaikų. Yra išsiplėtimo bakelis. Turiu įtarimą, kad
arba bakelyje per mažas/didelis slėgis (o koks turėtų būti?), arba
pradėjo pušį gaudyt apsauginis vožtuvas (ten berods jis su
reduktoriumi). Kiek pastebėjau, šaltas vanduo pareina dažniausiai, kai
suveikia hidroforas. Any ideas?

B.