Tema: Re: karstas vanduo is boilerio
Autorius: Sail
Data: 2009-10-20 16:13:32
Pas mane irgi 5 metus nelasejo, ir nesukau sau galvos. Veliau idejau antra
boileri, padidinau sistemos apimti iki 300 litru. Bet sildau tik viena
boileri nuo duju, taigi 150 litru. Ir pradejo svolocius laset, nors tarsi ir
neturetu, juk sildomo vanens kiekis liko tas pats.

Logiskai mastant, vis tik 8 atmosferos vandentieky turetu but varvesio metu,
tai jei kokia slangele truks, tai bedos daugiau bus, negu isideti pletimosi
talpa. Tad investavau koki 100-120 litu i modernizacija.

Siaip jau ne taip jau sudetinga isideti ta manometra, visai idomi
informacija is jo. O slegis Vilniuje pas mane is vandentiekio kaip minejau
ateina 5 atmosferos.