Tema: Re: del nuoteku projekto
Autorius: ExDi
Data: 2009-02-12 15:07:42
Na taip statybu leidime yra taip parasyta, o realiai Vilniaus vandenys
pasake, kad isivedat pastatome skaitikli ir ant jusu visu ivadu statome
skaitiklius, toliau jau jei nepageidauji atsijungti nuo savo grezinio miesto
vanduo lieka uzsuktas, nes 2 sistemu misto ir nuosavos i viena sistema
sujungti neleidzia STR'as.
Uz nuotekas moki pagal tarifa priklausomai kiek kubu prisukai i namo puse.
Kiek prisuki i "kiemo" puse neskaiciuoja prie nuoteku.
Tik kiemo vamzdis ir turi iseiti i kiema, jei islys pvz. garaze tai
skaitysis kaip i nama ir bus priskaiciuojamos nuotekos.

Ai, ir dar gi skelbimu lentoje buvo Vilniaus vandenu rastas Tarandes
bendrijai adresuotas, tai ten irgi +/- panasiai buvo parasyta.

ExDi