Tema: Re: del nuoteku projekto
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-12 08:13:25
> na mano gatvej irgi dar nerausia.. bet nuo pagrindines gatves nebedaug
> liko.. kiek zinau iki rudens turi viskas baigtis.. ir jau liepe darytis
> projektus salygu savadus imtis ir pan..

Ar tikrai verta jungtis prie centralizuotos kanalizacijos? Prisijungus vandens kaina padides apie 3 kartus. Pas mane suprojektuota issemimo duobe. Kadangi vienoje sklypo dalyje radau smeliuka tai ten irengineju issemimo duobe taip, kad veiktu kaip valymo irengimai. Kai iki musu ateis kanalizacija tai dar labai gerai reikes pagalvoti ar prie jos jungtis...
Tiesa pasakiu tai mano name bus 2 atskiros kanalizacijos. Fekaline i mineta "issemimo duobe", o su karsto vandens priemaisa - ant geoterminio kolektoriaus.