Tema: Re: del nuoteku projekto
Autorius: Pi.
Data: 2009-02-12 09:52:42
pas mane dabar techn. salygu savade yra parasya.. kad atvedus miesto
kanalizacija ir vandetieki.. butina prisijungti.. o ir vandens grezinyje
vandau labai prastas.. kelia vandeni su smeliu.. ir pan.. o ir
kanalizacija.. iszvezineti: 1. nepatogu.. 2. kainuoja..
aisku zolytes laistymui ir pan.. pasiliksiu savo grezini..