Tema: Re: Keletas klausimu apie sildyma
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-12 11:35:04
taip po 10 kg,
briketai tipo kietmedzio (azuolas uosis), nors kurenau siek tike ir misriu).
Siai dienai sukurenes esu apie 1.5-2 tonas. Tiksliau paskaysiu po sezono :) Kurenimas mazdau 2-3 dienos per savaite. Temperatura nebvo zemesne kaip +10 laipsniu. Manau pastoviai kurenant ir gyvenant bus mazesnes sanaudos. Nes kolkas ir erdves is rusio atviros ir atvesus sistemai (tame tarpe ir grindu betonui) dafiga suryja kol vel isildai. Manau butu neblogas rezultatas tona per menesi - kas butu 30 kg i diena.

T:)