Tema: Re: Keletas klausimu apie sildyma
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-12 09:28:04
pastoviai negyvenu, tad kurenu daugiau epizodiskia, tad duoemnys gali buti netiklus.
Pas mane jei tiksliai 90 kv.m. grindinio sildomo ir rusyje 90 kv.m radijatorinio. Jie bunu nekurenes 3-4 dienas ir viduje buna atvese iki kokiu +12-15 tai uzkrovus 4-5 maisiukus briketu kurenasi pusdieni (4-5 val). Antra ikrova jau daga ilgiau, nes katilas jau issijungineja. Kai kurenu kelias dienas is eiles ir namas isyla, tai uzkuriu ryte (tiksliau kokia 12 val) ikaraunu 3 maisiukus ir paskui vakare apie kokias 6 dar kelis maisiukus idedu. Tai namuose silta. O dar ivertinnat kad nera duru is rusio ir kazkiek salcio is ten patenka i virsu tai skaitau labai neblogai. Manau, kad jei pastovia kurenant, nesant dideliu salciu turetu uztekti vieno pakurimo i para su kokiais 3-4 maisiukias briketu. Arba kas antra diena su kokiais 5-6 maisiukais :) O gal ir dar maziau, ko ir tikiuosi. Atrodo, kad siluma gyvenamosose patalpose laikosi gerai.

Del temeperaturos, cia mazas bugas, bet kolkas jis manes nenarvuoja. O ir mintyse yra planas jie reikes ji kaip nors patobulinti. Bet dabar tikria nesiruosiu prie jo lysti, nes kazkaip neaktualu.

T:)