Tema: Re: Keletas klausimu apie sildyma
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-12 08:48:33
be argumentu tai tik bobuciu skiedalai.
Mano argumentai yra visiskai priesingi, kad radijatorinis sildymas labiau alergizuojantis:
1. grindu temperatura buna mazesne nei radijatoriu, paprastai +35, kai viduje +20. Prie tokio nedidelio temperaturu skirtumo manau oro cirkuliacija yra zymiai letesne ir tolygi. Manau, kad visos sunkesnes dulkes nepakyla auksciau kokio metro, nes ten jau temperatura buna pasiekusi kabmario +20 ir aukstyn kylant tik vesta (ir netenka savo keliamos galios)
2. Radijatorius gi priesingai, gali ir +70 buti, dabartiniai dabar visi konvekciniai t.y. pro apacia ima salta ora sildydami ji kelia i virsu ir "ispucia" pro virsutines groteles. Cirkuliacija akivaizdziai jauciama. Del didesnio temperaturu skirtumu karastas oras sauna i virsu o paskui atveses palei kita siena gryzta atgal.
3. Radijatoriu lygiai taip pat sekmingai kaupia dulkes kaip ir grindys, tik grindis iprasta bent pora kartu i savaite isvalyti, o radijatorius?
4. Jei jau taip bijai dulkiu kurioskyla nu grindu, tai tada reikia uzdrausti lakstyti, greitai vaikscioti ir net paprastai vaikscioti. Galima tik is leto slinkti. Nes praeinant susidaro tokie oro sukuriai, kad dulkes net skraido. Kaip ir beje nuo bet kokios kitos veiklos namuose. Jei netiki pabandyk pamojuoti su kokiu laikrasciu ar prabegti sauleta diena namuose :)

T:)