Tema: Re: Skalda
Autorius: Ginthus
Data: 2009-09-09 11:48:46
"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:h87nft$e6n$1@trimpas.omnitel.net...
> del smelio man lygiai taip pat sake. Zvyra su priemoliu ir gan daug akmenu pasirinko patys. Kiti aiskina, kad toks netinka, nes per ji nevyksta filtracija. Taip kad nezinau ar gerai padariau.

kiekvienas budas turi savu pliusu ir savu minusu. su priemoliu ir akmenukais lengviau susitrombuoja, bet prasciau drenuojasi ir padideja jautrumas salciui. bet jei sluoksnis pakankamai storas, yra drenazas ir pan. tai nieko blogo.

> Teorija sako vienaip, o po to kiekvieni pagal savo praktika sukasi. Ir matyt, kad isvengt problemu, megsta primest papildomus storius, nes ten kur statomos lengvosios teorija mini mazesnius skaicius http://www.auvarola.lt/trinkeles.html

Teorija atvirksciai mini zymiai didesnius storius. O praktikoje jau nuplonina. Tas reklaminis puslapiukas truputeli prasilenkia su teorija.
Pagal keliu projektavimo taisykles automobiliams pati minimaliausia konstrukcija nemaziau kaip 8cm trinkeles, skaldos minimum 15cm.