Tema: Re: Skalda
Autorius: bzik
Data: 2009-09-09 11:03:09
del smelio man lygiai taip pat sake. Zvyra su priemoliu ir gan daug akmenu pasirinko patys. Kiti aiskina, kad toks netinka, nes per ji nevyksta filtracija. Taip kad nezinau ar gerai padariau.
Teorija sako vienaip, o po to kiekvieni pagal savo praktika sukasi. Ir matyt, kad isvengt problemu, megsta primest papildomus storius, nes ten kur statomos lengvosios teorija mini mazesnius skaicius http://www.auvarola.lt/trinkeles.html