Tema: Re: Skalda
Autorius: bzik
Data: 2009-09-08 16:32:55
kadangi pats tokioj pat situacijoj, tai trumpai papasakosiu kas ir kaip mano uky.
Pries dvi savaites busimo kiemo vietoje vyriskiai, besispecializuojantys trinkeliu klojime, bobcat'u nukase grunta (molis-priemolis). Pradzioj bure, kad normaliam pagrindui reikia bent 50cm nuimt, bet paskui gal pavargo kast (170m2) :) ir realiai nusikase iki 35-40cm.
Siam momentui ispilta ~15cm zvyro. Kalbinau pilt smeli. Sake blogai. Norejau imt zvyra, skirta betonavimui, bet tuo metu buvo jo trukumas, o laikyt kelias valandas tusciai technika nesinorejo. Nuvaziavom i prekybos vieta. Bakstelejo pirstu kuri zvyra imt - su priemoliu. Nors kiti ju kolegos aiskina, kad tai labai blogai ir reikia pilt smeli. Zvyra daugmaz su nuolydziais islygino. Pagrindinese vaziuojamosiose ir stovejimo vietose po zvyru klojau geotekstile.
Kita diena issinuomavau 100kg virbroplokste ir pasilygindamas gan graziai viska aptrombavau. Skirtingai nei paprastas zvyras, su priemoliu tikrai gerai trombuojasi. Siai dienai buvo pora didesniu lietu. Vanduo geriasi. Gal bus blogiau kai pagrindas naturaliai susigules (po lietaus tikrai pora cm 'susedo' ir kai kur daubose trumpam uzsilaiko vanduo), bet yra nuolydis link drenazo.
Rekomendavo ant zvyro papilt bent 5cmm skaldos. Bet dabar jai lesu nebeturiu. Skambinausi i karjera. Tokiam laikinam keliui jie siulo geriau naudot ne skalda, o zvyro skaldos misini - gerai susitrombuoja, akmenys nejuda.
Manau artimiausiu metu apsiribosiu 5cm skaldos ar skaldos-zvyro ir pasiliksiu aukscio rezerva pries dedant grindini. Akivaizdu, kad nepabaigus aplinkos ir kitu statybiniu projektu bent kokia danga apsinesa siukslem.