Tema: Re: kondensacinis katilas imti ar neimti
Autorius: bzik
Data: 2009-09-08 15:04:22
atrodo. Katilu marketingas raso:
"Rasos taskas - temperatura, kuriai esant dumuose esantys vandens garai pradeda kondensuotis. Tai mazdaug 56-57 oC. Nukritus dumu temperaturai zemiau rasos tasko, ant dumtraukio pavirsiu prades kondensuotis dregme."
"Katilas dirba optimaliai, kai i sistema tiekiamo vandens temperatura yra 55 laipsniai, o griztancio - 35."

Realiai nustacius srautui 40-50 temperatura pas mane sistemoje sukasi 26-30 laipsniu termofikatas. Kiek taupau su kondensaciniu negaliu ivertint, nes kitokio katilo toje pat situacijoje nenaudojau.