Tema: Re: kondensacinis katilas imti ar neimti
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-07 23:57:39
man tas pats galvos skausmas neuzilgo laukia. imant kondensacini papildomos
islaidos ne tik 2k katilui, bet ir indeklas reikalingas, kas mano atveu
imant paprasta katila turint shiedel kamina, jau nebereiktu. santechnikai
aiskino, kad indeklas su pastatymu dar +1,5k lt, plius didesni radiatoriai
reikalingi kondensaciniam katilui, tai bendroje sumoje su katilu didesnes
islaidos ~4k lt. realiai jos atsipirks per +/- 8 metus. tai vat irgi mastau
ka daryt :)