Tema: Re: kondensacinis katilas imti ar neimti
Autorius: Donatas
Data: 2009-09-08 08:17:53
Jei islaidos didesnes 4k tai kondensacija atsipirks lietuvos dujoms
sumokejus 40k (patikejus jog jo naudingumas didesnis 10%), mokant kas menesi
po 800lt tai gausis po 10 metu. Mokant maziau gausis dar veliau.

Aisku jau nusipirkus kondensacini tam kad jis "atsipirktu" reiks ir laikyti
ji ant kondensacinio rezimo - zemesnes temperaturos. Ar nebus taip kad as
tarnausiu katilui, o ne jis man ?