Tema: Re: benzininis pjūklas
Autorius: kardanas
Data: 2009-08-31 18:16:48
o as nusipirkau pernai japanska zenoah komatsu gz400 ir dar labiau
patenkintas nei stihl ar huqwarna. Pagrindinis pliusas, zymiai
ekonomiskesnis ir didzioji dalis detaliu japonisku. Paskutines huqwqrnos ar
stihl beveik visos dalys kinijoj gamintos. Jei nori gryno vokiecio imk solo
bet ten ju karteriai is plastmases. Plastmasej prasisuka alkuninio
guoliai......