Tema: Re: benzininis pjūklas
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-31 14:16:38
kiek skaiciau ir kiek pats turiu savo asmenine nuomuone tai tiek Stihl tiek Husqvarna tai tas pats "s" tik kitoj rankoje :) Siaip jie abu yra lyderiai, ir kuris geresnis sunku pasakyti. Tikslaiu reiktu ziureti ka konkrecioje kategorijoje (ar kainu, ar pagal galingumo ar kitus poreikius) turi pasiulyti. Ir pas viena ir pas kita yra geresniu ir prastesniu modeliu. Dar labai svarbu ziureti kurie atstovai yra geresni, arciau ir panasiai, nes dar nuo ju labai priklauso kaip seksis gerai dirbti. Jie ne profui galima gal bandyti ziureti ir koki jonseri (atitikmuo husqwarnai, net sako galima parinkti kuris modelis atitinka ir dalys tinka husqvarnos). O siaip tai nuvaryk pas vienus prekiautojus, pas kitus ir pasiklausinek, kur labau patisk ten ir nusipirksi.
Beje, nors kainos pas visus alia katalogines, bet kai kuriose pozicijose (net to paties savininko skirtingose parduotuvese) gali nemenkai sutaupyti :)

T:)