Tema: Re: benzininis pjūklas
Autorius: Sail
Data: 2009-08-31 14:32:17
Cia be bajerio - imk bebra, ta kur 2.4 kw. Be nuolaidos 549 lt. Laiko jis,
as netikejau, bet va laiko nors tu ka. Virsijo lukescius n kartu.
Ir gulincius medzius pjauti bus paprasta, pjukla paprastai zudai stovincius
pjaudamas - tai pjukla prispaudzia, tai dar kas nors.

Galingumo per daug nebuna, nebent pjukla imi tik sodo meziams geneti.
Zinoma, galingumas = didesnis pjuklo svoris. Bet galingesnius maziau
prievartauji = turi ilgiau laikyt.