Tema: Re: Laiptinės apšvietimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-08-14 13:18:37
2 atveju blogumas tas, kad jei stoves dvi ponickos ir kalbesis - uzges
sviesa. Jos bus nepatenkintos, kad reikia rankas klnoti. Antras dalykas, jei
laiptine ne is pietines puses, vadinasi joje net giedriausia diena yra
prietema, todel imontuotas foto daviklis nepades, suveikines ir diena.
3 atveju foto davikli reiketu montuoti arciau lango ir teisingai suderinti,
kad nesigautu auksciau aprasyto efekto. Del 10-13W lemputes. Tu labai gerai
mastai apie gyventojus. O juk jie zinok yra truputi
anarchistiskai-pyktybiskai-nesusipratiskai kvailoki:
-jei tai bus kaitrines lemputes - isuks galingesnes - po 100W,
-jei tai bus energija taupancios - pavogs ir isuks po 75-100W,
-jei bus liuminescensines, suredukuos iki 1 ir dings starteriukai...
-Jei ten bus dar ir paprastas jungiklis - tai zinok Zmones ji visada laikys
ijungta.
***Suprask, visada turi galvoti apie blogiausia atveji.
4 atvejis man patinka, taciau su islyga. Jeigu kieme kas pagazuos
automobili - isijungs apsvietimas. Be to si irengini reikes montuoti arciau
lango, nes ten sviesiau.
*
Yra dar toks variantas uz <40 LT, tai i rozetes kauseli istatomas judesio
daviklis su foto+garso funkcijomis. As jo nesiulau, tik irasau cia, kadangi
nebuvo paminetas.

"BigM" ...