Tema: Re: Laiptinės apšvietimas
Autorius: Rokas
Data: 2009-08-14 12:06:24
Tai buna, kad laiko rele viename jungiklyje yrengta, ir ne kosmosa kainuoja.
Tik tie jungikliai pusiau mechaniniu principu veikia, tai labai daznai
genda. As uz judesio daviklius - nera judanciu detaliu -praktishkai nera kam
gesti, be to ir aliektra tauposi :) Paciam gresia tokie darbai, nes dabar
laiptineje yra tik vienas jungiklis (I a) ir jy yjungus shviesa dega visuose
V aukstuose... visa nakty. O as kaip tycia V aukshte :) tai jei nebuna
vakare yjungta - iki apacios reik tamsoje leistis. Ruoshiuosi paskaiciuot
per kiek laiko atsipirks, kad kaimynus lengviau ykalbet eitusi - tik
galvoju, gal ziemos palaukt - elektra pabrangs - visi taupesni pasidarysim
:)