Tema: Re: Laiptinės apšvietimas
Autorius: bzik
Data: 2009-08-14 11:26:23
pasamprotausiu is bendro issilavinimo :)
laiptines reles? Man atrodo kai paspaudi jungikli, ji jungia apsvietima nustatytam laikui. Kaip komutuojasi per visa laiptine, nezinau.
dar variantas bandyt statyt fotorele ir naudot pazeminta itampa, kad lempa degtu silpniau. Kam reikia sviesos, paspaudzia jungikli ir laiptines rele paduoda pilna itampa. Bent toki navarota esu mates su judesio davikliais lauko apsvietimui.