Tema: Re: Dėl pirties gultų
Autorius: pablas
Data: 2009-08-04 01:45:24
ShowmanaZ rašė:
> beje, man tik indomu, keliose tu pirtyse buvęs, kuriose akmenų įkrova yra 20kg? Kiek man žinoma krosnelės, turinčias mažesnę nei 30kg įkrova, yra skirtos tik pirtims, kurių kubatūra yra 1,5 - 3 m3. Kas nežino tai tualeto dydžio patalpa. Vargu, ar tai tas variantas, kai galima ginčytis dėl vanojimo :)

   Galima pasidairyt po parduotuvese siulomu krosneliu asortimenta.Bus
aiskiau. Bet prasom apie esme :)

  Tarp kitko, niekur nesu pasisakes pries elektrines krosneles.
Nesvarbu, koks energijos saltinis.Svarbu krosneles konstrukcija.
Termoso tipo krosneles yra geriausia, ka siulo pardavejai.Blogai tik
tai, kad ju kainos labai jau dideles.