Tema: Re: Individualiu sklypu bendrija
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-10 12:15:43
palikt sodyba, kur iki siol laimingai gyvenai , kur dar tavo senelio pastatytas kryzius stovi ir keltis nezinia kur, vien todel , kad neturi desimciu  tukstanciu,  kuriuos reiklauja primesti prie vasiuku gyvenvietes gerbuvio kelimo? ar manai tai teisinga esant? O jeigu neteisinga-gal det skersa ant vasiukieciu ir gyvent kaip gyvenus, giedant rytais gaidziui, kuris erzina taip visus kaimyninio sklypo?

kiek ganyklu buvo suraizyta? kiek vieninteliu keliuku ,jungianciu du kaimus, buvo perkasta, mat privacios valdos viduryje atsirado, o keliukas nebuvo zemelapyje pazymetas. Daznas tik savo gerove mato ir tvirtai isitikines, kad jo noras turet  pvz. keturrati sektinesnis pavyzdys, nei kaimyno turincio arkli, kuris dar  ir ora kiek aromatizuoja..