Tema: Re: Sanitarine zona
Autorius: Zemes gumbas
Data: 2009-06-20 15:11:08
Na esme yra tame,kad viename sklype yra du savininkai ir jau 30 metu vienas
naudojasi viena sklypo puse kitas kita,turi atskirus ivaziavimus per
valstybine grazintina zeme ir aplamai bendro turi tik viena kapitaline
siena.Dabar grazintina zeme grazina ir naikina viena ivaziavima su siulimu
patekti kitam i savo ispirkta zeme per sklypo bendrasavininko issipirkta
dali po miegamojo langais o neformuoja per dar laisva valstybine zeme.BEDA!!