Tema: Re: Sanitarine zona
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-20 09:09:15
Kadangi zinau Gumbo situacija, bet pats ieskoti atsakymo tingiu,
patikslinsiu situacija. Yra du sklypo bendrasavininkiai. Vienam į savo dali
reiktu servitutinio ivaziavimo. Ivaziavimas eitu pro servituto davejo
langais. Koks minimalus atatumas iki langų ?

P.S. To Gumbas. Kalbejau su advokatu. Sake 99 proc., kad tu teisus.