Tema: Re: Sanitarine zona
Autorius: Kurmis
Data: 2009-06-19 23:47:31
paprastai tai nelabai kas akcentuoja atstumu nuo "miegamojo" lango. yra tavo
sklypas ir kaimyno sklypas. uzstatyti gali iki 1m savo sklypo ribos, gavus
kaimyno sutikima. priesingu atveju 3m. iki ribos. nepamenu ar keliukas
patenka i ta "apribojima".
pergyveni kad kaimynas naktimis temps gerybes ir tau nepasiulys?

Kurmis