Tema: Re: Elektriko tarifas
Autorius: portas
Data: 2009-01-31 08:27:13
Viskas labai sklandžiai ir logiškai paaiškinta.Galiu tik pridėti , kad
elektriko sąmatą sudaro rozečių, išjundėjų, šviestuvų  (taškų) sumontavimo
kaina plius medžiagos. Didžiają dalį buto instaliacijos atveju sudaro
darbas.
Todėl žmogų ir domina taško kaina. (25-35 Lt, pagal darbų apimtį, ar reikia
priduoti ir t.t).O jei kam reikia sąmatos pagal Sistelą, tegu į firmą
kreipiasi