Tema: Re: Elektriko tarifas
Autorius: ND
Data: 2009-01-30 20:59:37
kartais, kad paimtum klienta tenka pasistengti ir puse metu, tad pasistengti
pusdieni del pelningo uzsakymo nematau jokios problemos ar laiko gaisaties
ir nevisada tikslinga uz tai imti pinigus (nebent didelis objektas, daug
resursu ruosiant samata). kazkas konkurencinej kovoj laimi, kazkas pralaimi.
profesonalai visada detalizuoja ka ir kaip darys, kiek kainuos, kokios
alternatyvos.
o siaip tas kuris neturi laiko paruosti samateles matyt netures laiko ir
dirbti. nepamirsk, kad dokumentas su parasais ipareigoja viena puse padaryti
numatytus darbus, kita - atsiskaityti.
nesu zodiniu susitarimu salininkas, nes paprasciausiai nesu tiek turtingas.