Tema: Re: Elektriko tarifas
Autorius: siGis
Data: 2009-01-30 18:31:20
Sugaisini elektrikus kiekviena po diena pats sugaisti kelias dienas. Bus
logiska jeigu kiekvienas elektrikas uz sugaista laika ir uz samatos sudaryma
paprasys vidutinio jo dienos uzdarbio kaip minimum. Pats per ta laika
dirbdamas savo darba tikriausiai irgi butum kazka uzdirbes. Galiausiai
pamatai kad pateiktos samatos skiriasi keliais simtais litu. Logiskai
pamastes teisingai issirenki ne pacia pigiausia. Dziaugiesi kad viska
organizavai labai protingai ir suvedes balansa pamatai kad nieko nesutaupei.
Greiciausiai bus atvirksciai - daugiau isleidai.

Skaiciavimas taskais mane irgi erzina bet turiu pripazinti kad nedideliems
objektams tai neblogas budas. Jeigu labai nori zinoti kiek kainuos namo
instaliavimas tai is pasirinktu elektriku paprasyk kad duotu savo kainynus
ir nupasakotu skaiciavimo budus. Paskui pats galesi susiskaiciuoti ir
palyginti.