Tema: Re: 12V vs 230V lemputes?
Autorius: svyt
Data: 2018-02-03 16:18:26
Svarbu kad bute visue butu vienodai tu kelvinu, akis labai
 prisitaiko ir nieko nejauti, atrodo balta ir tiek, matosi tik kai
 palygini su kitom lempom ar dienos sviesa.
Net pamenu nuotraukas darydavau raudonoje sviesoje, tai akis taip
 priprasdavonkad po kokiu 3 valandu viskas atrode balta, bet
 iskart isejus i lauka atrode kad saule isjunge raudona spalva-
 viskas zalsvai melyna kelioms minutems budavo.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/