Tema: Re: 12V vs 230V lemputes?
Autorius: MRT
Data: 2018-02-01 23:40:48

> nuotekio rele det viena ant viso buto - nera gerai

Tai va.. maniskiam '79m. puse buto yra ant vienos linijos..
ta linija 1 kamb+tamsiukas+san+koridorius jai nuotekio rele visai ir OK
Kitoj linijoj - du kambariai, virtuve ir kitas tamsiukas.
Bet turiu varianta ir tik san. mazgui, net iki jo laidu dar prieinu.
Tik as ne tiek del apsvietimo, o kiek del skalbykles noreciau..
OK, supratau, toje chrusciofkej ten kitaip, bet ar del to pamokslas?..
Buvo 230V halo, jei bus 230V LED'ai vargu ar nuo to baisiai nesaugiau.

> ledai ir tik ledai. kitko net nesvarstau, del tu paciu priezasciu: is
> patirties jie tiesiog neperdega, kainuoja nebrangiai, na kaip bonusas
> dar ir elektra

O daug 230V LED'u is patirties perdegusiu?.. pas mane nulis kolkas..
Su halogenais patirties beveik neturiu, skaiciau, kad 12V kai kam geris.