Tema: Re: 12V vs 230V lemputes?
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-30 22:51:20
2018.01.30 19:41, newsreader rašė:
> 3 variantas. Pries 8 metus padariau taip - sujungiau 10 trafu po 10 LED
> lempuciu 12V. Per visus tuos metus dar ne viena lempute neperdege.
> Taciau 3 trafai pasake ate. Taigi, nesirink pigiausiu trafu. Tais
> laikais pasirinkimas buvo pats zinai koks..
>
> PS. Tik nesugalvok palikti trafa pastoviai uzmaitinta, o jungineti tik
> lemputes. Su tavo galva labai tiketina, kad taip padarysi.

su galva normaliai. ne, padarysiu taip, kaip atvesta jau - jeigu per
jungikli eina ne rudas laidas, tai kaip suprantu pasirinkimo nebus jeigu
tu apie tai. o siaip tai trafas butu kazkur prie lempuciu, t.y. po
plastikinem lentutem, kas man ziauriai nepatinka, nes ten ideali vieta
kondensuotis. ieskosiu kazkokio trafo tinkancio voniai