Tema: Re: Išeinančio iš katilo vandens temperatūra
Autorius: Blablazzz
Data: 2017-12-17 21:30:56
Pas mane kondensacinis duju katilas, o valdau ji su Nest. Tai jame
 ir reikia pasirinkti termofikato temperatura. Buvau nustates 60,
 bet draugas prigasdino, kad viskas sutrukines, padariau 35, tai
 ilgai reik laukt kol susils namas. Tada paskaiciau, kad grindu
 gali to jas rekomenduoja ne daugiau 50, tai ir padariau dabar jau
 50.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/