Tema: Re:Išeinančio iš katilo vandens temperatūra
Autorius: Vytas
Data: 2017-12-15 19:49:47
Optimali paduodamo šilumnešio temp. yra mažiausia, kurios tik
 pakanka namo šilumos nuostoliams padengti. Paprastai ji priklauso
 nuo lauko oro temp.
Maksimali leistina - tokia, kuriai esant grindų paviršiaus
 temperatūra neviršyja grindų dangai leistinos maksimalios.
 Skaityti parketo instrukciją.

Pvz. pas mane katilo temp. reguliavimas kol kas rankinis, šiuo
 metu nustatyta +32.

P.S. kalbam apie kondensacinę techniką, ar ne?

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/