Tema: Re: Išeinančio iš katilo vandens temperatūra
Autorius: Donatas
Data: 2017-12-15 19:50:11
Yra dvi skirtigos temperaturos: is katilo ir i sildymo prietaisus
grindis, radiatorius... , yra du ratai kuriuos skiria ketureigis ar
trieigis voztuvas, pries ji katilo temp. kuri turi buti ~70, uz jo i
sildymo prietaisus zema .
Pvz pas mane grindys daugiau +33C prie -20 nera maciusios, radiatariai
iki +37C gal ir buvo kada pakile, prie tokio oro kaip dabar abu gauna ta
pacia 29-30C temperatura.

Donatas