Tema: Re: Delimano vandens šildytuvai
Autorius: vilnius
Data: 2017-12-06 14:39:52
tai vistiek tas kriterijus "normalias" - labai subjektyvus.

Toks jausmas, kad motyvu be, tik aklas isitikinimas, pagristas nenoru nieko keist nes nenoriu nieko
keist.

Cia kalba ne apie konkreciai delimano ar konkreciai topshop, o aplamai apie silto vandens patiekimo
i delna buda NE duse ir NE vonioje. Tai is esmes kolkas nieko blogo neisgirdau. Juk jei butu
JUNKERS, REECOMERE, NIBE (grohe, hansgrohe, oras, tece ir kiti dar garsesni vardai) ar koks TESLA
momentinis su 25m garantija ir lb graziu dizainu uz pigiai - tada pats pasildymo budas galutiniame
taske tiktu?  :)