Tema: Re: Delimano vandens šildytuvai
Autorius: bzik
Data: 2017-12-06 09:35:53
mano supratimu normalus naudojimas yra tada, kai reikiamos t vandens tiek
kiek reikia. Net sodybos 80l boileris kartais erzina, kad reikia tarp
prausimų palaukt, bet nurašau nepatogumus laikinam buvimui.
Varvint litrą per minutę drungno vandens beveik tas pats ką rankų plovimas
bliūde prisipylus vandens iš arbatinuko. Kokiam garažiuke to pakanka. Namams
tikrai ne. Nebent kalbam apie viską taupančius pensininkus, kur per mėnesį
sunaudoja 1m3 vandens ir tuo džiaugdamiesi naudoja riebaluotas lėkštes.

"vilnius"  wrote in message news:p06ksf$ba5$1@trimpas.omnitel.net...

pakaks.

lenkisku-kinietisku, 6 rūšių, po 19-29e pas mus pilni skelbimai, turgūs ir
mazos pigios santechnikos
parduotuveles aka voniajums ir pan.
tik ju vaizdas nekoks, pigi plastmase taip ir tvoskia i akis. Delimanas
pasistenge siek tiek su
grazesniu dizainu (oranzine spalva padaze). Vienok man norisi rasti dar
grazesniu

isbandziau gyvai snd, viskas veikia ok. Tai nepagaunu, kodel negerai
"normaliam" naudojimui. O koks
yra tas "normalus" ir kame skirtumai su "nenormaliu"?