Tema: Re: Delimano vandens šildytuvai
Autorius: vilnius
Data: 2017-12-05 19:26:39
pakaks.

lenkisku-kinietisku, 6 rūšių, po 19-29e pas mus pilni skelbimai, turgūs ir mazos pigios santechnikos
parduotuveles aka voniajums ir pan.
tik ju vaizdas nekoks, pigi plastmase taip ir tvoskia i akis. Delimanas pasistenge siek tiek su
grazesniu dizainu (oranzine spalva padaze). Vienok man norisi rasti dar grazesniu

isbandziau gyvai snd, viskas veikia ok. Tai nepagaunu, kodel negerai "normaliam" naudojimui. O koks
yra tas "normalus" ir kame skirtumai su "nenormaliu"?