Tema: Re: Dažai metalui
Autorius: bzik
Data: 2017-09-28 08:39:38
man patiko, kad ne pasikėlę, netingi žaist su 1kg pirkėjais. Pasakiau, kad
niekad su epoksidiniais nesusidūręs, tai normaliai paaiškino ką ir kaip,
davė tel., jei ko nesuprasčiau darbo eigoj.

"xc"  wrote in message news:oqg8bt$4ga$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, parėjo korta normaliai su šitais - susiskambinau, išsiaiškinome
ko reikia, pasiūlė tuos pačius gruntą/dažus, po poros valandų nuvažiavau
pasiėmiau užmaišytą reikiamą spalvą. Mano 14'kai m2 užmaišė apie 4 kg
grunto ir 2 kg dažų su kietikliais. Pagal tūrį šiaip jau skardinės
identiškos, gruntas tiesiog sunkesnis. Viskas sutilpo į 47eur (spalva
tamsi).

Atsparumą korozijai įvertinsime po 10 metų :)

P.S. Kaip skiediklį rekomendavo naudoti Terpentino 646'tą :)