Tema: Re: Dažai metalui
Autorius: xc
Data: 2017-09-27 16:16:45
Dėkui, parėjo korta normaliai su šitais - susiskambinau, išsiaiškinome
ko reikia, pasiūlė tuos pačius gruntą/dažus, po poros valandų nuvažiavau
pasiėmiau užmaišytą reikiamą spalvą. Mano 14'kai m2 užmaišė apie 4 kg
grunto ir 2 kg dažų su kietikliais. Pagal tūrį šiaip jau skardinės
identiškos, gruntas tiesiog sunkesnis. Viskas sutilpo į 47eur (spalva
tamsi).

Atsparumą korozijai įvertinsime po 10 metų :)

P.S. Kaip skiediklį rekomendavo naudoti Terpentino 646'tą :)