Tema: Re: Dažai metalui
Autorius: bzik
Data: 2017-09-27 15:56:25
mažiausias kiekis 1 kg. Man kelių metrų visaip išraitytam turėklui
terliojant teptuku pakako 1 kg grunto ir 1 kg dažų. Purškiant taupiau.
Žiūrėjau pramoninius dažus, kad nereiktų kas keli metai knistis perdažant.

Pagal specifikacijas man labai patiko rezultatas: SG30 gruntas sistemoje su
poliuretaniniais dažais garantuoja nuo 15 metų apsauga prieš koroziją.
Ir grunto savybės: Tinka dengti ant nepilnai nuvalytų, anksčiau gruntuotų
paviršių. Įsiskverbia į rūdis, stipriai sukimba net su paviršiais,
pažeistais korozijos, konservuoja rūdis ir neleidžia joms plėstis. Gruntas
turi labai didelį nelakiųjų medžiagų kiekį apie 83 %. Ypač iškirtinė šio
grunto savybė yra ta, kad gruntas gali būti dengiamas ant šlapio metalo ir
gali džiūti vandenyje.

"A Sel"  wrote in message news:oqg1ci$sv3$1@trimpas.omnitel.net...

bzik-ui
o mažais kiekiais- daro, fasuoja?