Tema: Re: Miesto nuotekos
Autorius: xc
Data: 2017-08-21 15:55:29
Turiu pastebėti, kad jei miesto kanalizoko nėra ir kai jis
atsirandinėja, visos gatvės būna stipriai išraustos. Jei tuo momentu
išdidumas ar dar kas nors neleidžia sutarti, kad būtų padaryta atšaka
iki sklypo - na tai kas tada kaltas?

Šiaip jei projektas daromas EU lėšomis (bent jau Vilniaus vandenų
dominijoje su tuo susidūriau), atvadai įrengiami iki kiekvieno sklypo
ribos, jungsis ten ar ne, nesvarbu, prarausia ir numeta 110 ar 160'ką,
bei šulinuką pastato defaultiškai