Tema: Re: Miesto nuotekos
Autorius: Doncius
Data: 2017-08-16 14:11:51
Namas statytas pries 10m. Statybos leidime nieko apie nuotekas neparasyta.
Greziniai ir traideniai legalus. Kokie veiksmai toliau? Gavau rasta su
prasymu duoti jiems atsakyma.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Pries pora metu panasia situacija turejau Vilniaus rajone. Pavyko
issaiskinti tiek, bet jau kiek reikejo mano atveju. Jei nams statytas ar
rekonstruotas senai, visi traideniai ir greziniai legalus - no problem. Tas
pats galioja ir naujai statybai. Su viena islyga - kai kuriose vietovese,
kur buvo numatomas bendras vamzdynas, net jeigu projekte ir traidenis,
statybos leidimo dokumentuose budavo panasus prierasas - "atsiradus miesto
vamzdynui, isipareigoju kanalizacija nuvesti ten, islaidas pamokesiu pats".
Tokiu atveju atsispardyti jau sunkiau.

"Doncius"  wrote in message news:on0u57$lo2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, senas priemiescio rajonas Kaune. Buvo tik dujos ir elektra. Nei
asfalto, nei vandens, nei gatviu apsvietimo. Pries kelis metus uz EU lesas
pravede miesto nuoteku vamzdyna. Dabar jau spaudzia priverstinai jungtis
prie tu nuoteku. Pas mane grezinys ir "traidenis", viskas puikiai veikia ir
funkcionuoja ir prie miesto jungtis as neturiu jokio noro. Ar tikrai as
privalau jungtis, ar galiu kazkaip teisiskai to atsisakyt?