Tema: Re: Miesto nuotekos
Autorius: Edo
Data: 2017-08-16 12:24:26
Pas tevus gatveleje pravede nuotekas (vandentiekis jau seniau buvo), bet iki tevu namo taip ir neatvede, net aukstingumas netinka. T.y. toj gatveles pusej kanalizacijos vamzdis auksciau negu mano tevu namo iseinantis vamzdis. Tai irgi nezinau kaip cia bus, bet kazkiek tradiciskai juokinga tokia modernizacija :)

--
Free News Reader
http://put.hk