Tema: Re: Vonios ventiliacija
Autorius: Exo
Data: 2017-08-17 15:15:46
Taip tu teisus, supainiojau imigus, tavo variantas teisingas. Tai taip
ir yra kaip rašai, esant nuolatinei traukai kondensato daug ir jis
pradeda varvėti, kai tuo tarpu negausi drėgmė lieka ortakyje. Tai ir
galvoju gal galingesnis ventiliatorius šiuo atveju išeitis? Ir kas yra
"žymiai galingesnis" už manąjį, gal galima pvz? pageidautina su taimeriu....

Exo