Tema: Re: Vonios ventiliacija
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-17 14:22:44
2017.08.17 14:13, Exo rašė:
> Sveiki,
>
> Klausimų tęsinys apie vonią. Šį kart vėdinimas. Dabar lubose yra šis
> ventiliatorius: https://goo.gl/dNnvu8 (100 mm) Už jo, stovi vožtuvas
> metalinis, su kuriuo šis ventiliatorius sunkiai susidoroja (lapas
> popieriaus nelimpa). Vožtuvą nuėmus, reikalai susitvarko, bet jo nuimti
> negalima nes haneris taip šauniai suprojektavo ventiliaciją, jog per
> ortakį pradeda varvėti kondensatas žiemą, jei ten nėra vožtuvo.... Gal
> galit parekomenduoti ventiliatorių, kuris su šia užduotimi susitvarkytų
> [...]

yra ventiliatoriu, kurie turi plastikini ale suaprastinta atbulines
eigos voztuva. jeigu tu galvoji, kad problema isspresi pusdamas daugiau
oro - tai tada Kuznecovo gamykla nebent tau pades.

tiesa, o ten tas voztuva gal elektriniu galima pakeist? ventiliatorius
ir voztuvas isijungia tuo pat metu - win!