Tema: Re: Vonios ventiliacija
Autorius: bzik
Data: 2017-08-17 14:44:14
sklendė skirta reguliuot srautą, o ne dirbt kaip vožtuvas. Atbulinis
vožtuvas yra plokštelės su spyruokle
https://www.senukai.lt/p/atbulinis-voztuvas-vagner-sdh-pva-100/43mw
bent mano atveju eilinis d125 ventiliatorius su jo atidarymu ir siurbimu
susitvarko.
Iš kitos pusės, nesueina galai dėl kondensato. Vožtuvas jo nesulaiko. Nebent
trumpai traukiant orą susidariusi negausi drėgmė pasilieka ant ortakio
sienelių. Tuo tarpu esant nuolatinei natūraliai traukai, kondensato daug ir
jis pradeda varvėt.

"Exo"  wrote in message news:on3uhq$3ek$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ten tipo metalinė sklendė
http://www.salda.lt/images/products/categories/SKM_1.png va tipo tokia....
Ir sakau, ją išlupus ventiliatorius veikia tvarkingai...O tas
plastikinis vožtuvėlis nieko nekeičia, kondensatas varta sėkmingai su
juo....

Exo