Tema: Re: Reikia saldiklio
Autorius: SVYT
Data: 2017-08-07 06:08:54
Surinkimas pigioj saly pats savaime dar nieko nereiskia. Daznai atvirksciai, yra darbuotoju pasirinkimas ir zmones su aukstuoju dirba darbininkais.

Bet is kitos puses, kiek maciau italu, ispanu darbo kultura tai nieko is tu saliu pirkt nesinori.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/