Tema: Re: Reikia saldiklio
Autorius: MRT
Data: 2017-08-04 16:50:38
> Man tai saldytuvo reikia. Zmona nori su dviem 0 zonos stalciais.
> Pagal mane tai cia pasirinkimas tik tarp Liebherr ir Bosch.
> Tiksliau Bosch KGF39PI30 (arba KGF39PI45, tik nesuprantu ko sitas toks brangus pas mus) <..>

Ko gero KGF39PI45 brangus, nes A+++, bet klausimas ar
isgyvens jis tiek, kad per elektros taupyma iveiktu kainu
skirtuma ir/ar kazka reiksmingo sutaupytu.

335 l - Bendroji talpa bruto (l)
309 l - Bendroji talpa neto (l)
242 l - Šaldytuvo talpa bruto (l)
 93 l - Šaldiklio talpa bruto, (l)

68 l - Visų užšaldytų maisto produktų laikymo kamerų,
kurios pažymėtos „žvaigždutėmis“, naudingoji talpa NEW (2010/30/EC)

241 l - Visų laikymo skyrių naudingoji talpa

Nebus ankstas?

http://www.bosch-home.lt/produktai/%C5%A1aldymo-prietaisai/%C5%A1aldytuvai-%C5%A1aldikliai/KGN56AI30.html

http://www.kaina24.lt/p/bosch-kgn56ai30/

559 l - Bendroji talpa bruto (l)
505 l - Bendroji talpa neto (l)
417 l - Šaldytuvo talpa bruto (l)
142 l - Šaldiklio talpa bruto, (l)

105 l - Visų užšaldytų maisto produktų laikymo kamerų,
kurios pažymėtos „žvaigždutėmis“, naudingoji talpa NEW (2010/30/EC)

400 l - Visų laikymo skyrių naudingoji talpa

Bet jis 70 plocio ir 80 gylio .. aukstis 193.
Tiesa, tie VitaFresh kiek skiriasi.. ir stalciai dar ir gabaritais skiriasi :)

-------

Pats kazkada sito norejau.. bet jis LowFrost, o ne NoFrost .. :
http://www.bosch-home.lt/produktai/%C5%A1aldymo-prietaisai/%C5%A1aldytuvai-%C5%A1aldikliai/KGE49BI40.html
http://www.kaina24.lt/p/bosch-kge49bi40/ << nuo 715, grubiai ~750

Gylis 65, plotis 70, aukstis 201 .. A+++, tylus 34dBA .. talpa neto 412=301+111