Tema: Re: Reikia saldiklio
Autorius: Edo
Data: 2017-08-03 09:41:36
Man tai saldytuvo reikia. Zmona nori su dviem 0 zonos stalciais. Pagal mane tai cia pasirinkimas tik tarp Liebherr ir Bosch. Tiksliau Bosch KGF39PI30 (arba KGF39PI45, tik nesuprantu ko sitas toks brangus pas mus) ir LIEBHERR CBef 4315. Gal kazka praleidau ir kiti gamintojai kazka panasaus irgi turi? Kur ieskot geresniu kainu? :) Ar yra sansu, kad kokius 10 metu technika tarnaus?

E.

--
Free News Reader
http://put.hk